Zasady zwrotów i reklamacji
§ 1 Procedura reklamacji
1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było
mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie
skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres sklep@magiczneblyskotki.pl w celu
ustalenia sposobu dalszego postępowania.
2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej
rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji.
3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony
formularz reklamacji stanowiący załącznik nr 1 przedmiotowego regulaminu.
4. Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas
transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu.
5. W przypadku reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru.
6. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy,
a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta
kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty
faktury sprzedaży lub paragonu.
7. W przypadku wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt
mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
§ 2 Zwrot towarów
1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Klient, który zawarł umowę na odległość, może
od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu.
2. Zwrotowi nie podlegają świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa nie można odstąpić.
3. W przypadku zwrotu towaru Klient proszony jest o przesłanie drogą mailową na adres
sklep@magiczneblyskotki.pl lub pocztową w formie pisemnej na adres Magiczne Błyskotki Paulina
Baranowska Zielone Wzgórze 16, 32-095 Sieciechowice oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu, który stanowi załącznik do
ustawy prawa konsumenckiego, na formularzu odstąpienia od umowy zamieszczonym jest jako
załącznik nr 2 do przedmiotowego regulaminu lub w innej formie zgodnej z prawem konsumenckim.
4. Sklep zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia
towarów.
5. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy
dostępny w sklepie, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego
dodatkowych kosztów i zwrócony zostanie koszt wysyłki najtańszej dostępnej formy dostawy
oferowanej przez sklep dla zakupionych towarów.
6. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
7. Klient ma obowiązek zwrócić towary niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w
którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towarów przed jego
upływem.
POBIERZ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
§ 3 Zwrot pieniędzy
1. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep przelewem na wskazany rachunek bankowy.
2. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane do Klienta w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania
przez sprzedawcę zwróconego towaru.
Przejdź do strony głównej

